DUMANLI GÖZ MAKYAJI NASIL YAPILIR?

DUMANLI GÖZ MAKYAJI

Dumanlı Göz Makyajının Sırları

Daha önce ki yazılarımızda da göz makyajının öneminden bahsetmiştik. O yüzden sözü fazla uzatmayalım diyoruz ve iddalı ve seksi bir görünüm için, herkesin uygulamak istediği ama nasıl yapıldığını bilmediği ''smokey eyes'' yani ''dumanlı göz makyajının'' tüm incelikli detaylarını anlatıyoruz. Sanki saatlerce uğraşacakmışsınız gibi görünsede aslında son derece basit, sadece yapmanız gerekenleri öğrenmelisiz. İşte son zamanların adım adım en moda, dumanlı göz makyajının sırları..


Dumanlı Göz Makyajınız İçin 1. Adım:
Gözkapaklarınıza Yağsız Baz!
Göz kapağınıza farınızı sürmeden hemen önce primer adı verilen yağsız bir baz sürmelisiniz ki böylelikle gün içinde göz kapaklarınız yağlanacaktır ve farınızın bozulması baştan kurtarmış olacaksınız.
Dumanlı Göz Makyajınız İçin 2. Adım:

Göz Kalemi!

Yağsız bazı sürdükten hemen sonra sıra gedi göz kalemine. Üst göz kapağınızın ortasından başlayarak, kalın bir çizgi şeklinde göz bitiminize doğru uygulayın. Dumanlı göz makyajı içineyeliner kullanmamalısınız. Buğulu bir ifade için, göz kaleminizi gerekli yerlerde dağıtmalısınız.

Dumanlı Göz Makyajınız İçin 3. Adım:

Dağıt ve Yay!

Kalemimizide uyguladıktan sonra işte sıra geldi en önemli noktaya. Aplikatör yardımı ile göz kaleminizi uçlardan hafifçe dışarı doğru dağıtmaya  başlayın, birkaç ufak aplikatör darbesi yeterli olacaktır. Çokda fazla abartıp, tüm  göz kaleminide yaymayın.

Dumanlı Göz Makyajı
Dumanlı Göz Makyajınız İçin 4. Adım:

Alt Kirpiklerinizi Boyayın! 

Göz kaleminizi tekrar elinize alın sıra geldi, alt kirpiklerimize.Gözlerinizin içine ince bir çizgi çekin ya da bunun için sürme de kullanabilirsiniz. Sonrasında kullanacağınız far ile alt kirpiklerinizin diplerini boyayın. Farı kalın bir şekilde de uygulayabilirsiniz. Kaleminiz kesin çizgiler yaratacağı için, far uygulamanız dumanlı göz makyajı için daha uygun olacaktır.
Dumanlı Göz Makyajınız İçin 5. Adım:

Ufak Ufak Son Dokunuşlar!

Farla işimizin henüz bitmediğini ve sonrasında kullanacağımızı söylemiştik. Tekrar üst göz kapağınıza geri dönüyoruz ve kalemi yaydığınız yerlere farla beraber ufak ufak, küçük dokunuşlar yapıyorsunuz ve hatta özelliklede göz pınarlarınıza doğru çok hafifçe farınızı sürün.
 Dumanlı Göz Makyajınız İçin 6. Adım:

Rimel!

Ve işte geldik altın vuruş kısmına. Son olarak, hacim veren bir maskarayla kirpiklerinizi bolca rimelleyin. İşte bitti ve sahne sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder