4 ADIMDA SONBAHAR STİLİ NASIL YARATILIR?


Yaz aylarında doğduğumdan mıdır, uzun yıllar Antalya'da yaşamış olduğumdan mıdır, yoksa giyinip süslenip sonra da bu süsü püsü bir ceketle kapatmak zorunda kalmamdan mıdır, çok üşüyen biri olduğum için kat kat giyinip tabir-i caizse lahana gibi dolaşmak zorunda kaldığımdan mıdır, bilemiyorum ama bu sonbahar, kış mevsimleri hiç mi hiç bana göre değil! Ama anneannemin her zaman dediği gibi; 'ruhunun iyi hissetmesini istiyorsan şunu bil, giyinmek bir sanattır!'' :)
O yüzden havaların bir sıcak bazen soğuk olduğu bu sonbahar günlerinde, gardırobunuzun başına geçip, saatlerce kıyafetlerinize bakıp hala ne giyeceğinizi tam olarak kestiremiyorsanız, 4 adımda sonbahar stili nasıl yaratılır, gelin bir bakalım.


SONBAHARDA NE GİYMELİ?

Değişken sonbahar havaları için sevgili moda devlerimiz, biz faniler için birbirinden farklı modeller ve farklı stillerde kıyafetler sunuyorlar, sağolsunlar. Bize düşen de onların bu jestine karşılık hem soğuktan korunmamızı sağlayacak, hem de şık görüneceğimiz kombinler yaratmak. Peki, bu kombinleri nasıl mı yapacağız? İşte geldik fasülyenin faydalarına, buradaki fasülye de ben oluyorum. :)

1. ADIM CEKET !

Eğer benim gibi elbise giymeye doyamayanlardansanız, ne duruyorsunuz devam edin, kurtarıcımız ceketlerimiz geldi! İster bu sezonun en hiti tüvit ceket, ister her sezonun kralı deri ceket ya dablazer ceket, olmadı kot ceket. Sadece elbiseler ile değil, etek, tayt, pantolon ve şortlarla birlikte de kombinleyebilirsiniz.














2. ADIM HIRKA !

Soğuk mu yoksa sıcak mı, ceket giysem şimdi terlerim diye düşünüyorsanız o zaman, ince bir örgü hırka ya da hırka giymeyi seviyorsanız kalın örgü hırka ile elbiselerinizin, taytlarınızın, etekleriniz ve de pantolonlarınızın şıklığını tamamlayabilirsin. Anneanneniz örgü biliyorsa ya da siz biliyorsanız geç kalmış sayılmazsınız hemen başlayın örmeye! :)












3. ADIM KAZAK !

Taytlarınız ile birlikte incecik örgü kazak giyerek spor, şık bir görünüme ne dersiniz?  Ya da etek ve pantolonlarınız ile kullanarak klasik, şık bir görünüme? Üstüne üstlük son dönemin yükselen trendi elbiselerlerin ve şortların üzerine geçireceğimiz kazaklar ile de hem mevsime uyup hasta olmayacağız, hem de şık!















4. ADIM ŞORT !

Her ne kadar sonbaharı sevmesem de en azından şort giyme mevsimim geldi diye kendimi avuta bilirim. Siz de benim gibi kısa şortlarınızı yazın giyemiyorsanız ya da hala canınız şort giymek istiyorsa hiç durmayın derim. Şortlarınızı ister günlük giyim de, ister gece gezmesinde desenli, dantelli ve ya opak çoraplar ile kombinleyip hem rahat, hem de şık olacaksınız.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder